Ojoj !

Dålig uppdatering, det har varit mycket idag :) Men tänkte berätta lite till om igår först ^^ Vi var iväg till färgestaden en sväng för att jag skulle få shoppa som jag inte fick i onsdas :D Så här är det jag handlade :)




Sen var det lite till som jag köpte ^^

Idag så har jag hjälpt mamma ännu engång med löven :) De gick väldigt bra ^^ Sen stack vi en sväng till banken för att göra lite ärenden :) Vi handlade och åkte sedan hem.
Har kollat på idol med :) Tyckte ni att rätt person åkte hem? Det tycker inte jag ! Men de va ingen av dem två som jag ville skicka ut utan jag tycker att Rabih skulle ha åkt hem ikväll, han sjöng inte i takt ikväll !!!!!! Det störde mig väldigt mycket faktiskt, men sen så är han nog en "flickidol" med, lite synd dock. Men smaken är som baken, delad. Som tur är kanske :) Imorgon blir det att packa lite skulle jag tro, och göra sig fin för 40-års kalaset! Ska bli roligt :)

loggo







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0