Skolan igen ...

Idag kändes det att gå upp, jag ville bara gå å lägga mig igen ^^ men som tur var så hade jag en liten sovmorgon till 8.45 då jag började skolan vid 9.50. Men idag var det ingen tur dag!!!!!
Jag skyndade mig ut till bussen, som aldrig kom! Jag gick ut till bussen som vanligt 5-4 minuter innan den ska komma, jag har nämligen inte så långt till busskuren ;) Men den kom inte! Jag väntade 10-15 minuter på den så det blev till att ta cyklen till skolan, trode jag... Då hittar jag inte cyklen! Så jag fick gå till skolan ist, och kom då försent. Men det var tur att jag hade en trevlig lärare som inte blev sur :D Så det var väll + ^^

Skolan gick ganska trögt fast jag var där från 10-15, gick en sväng till netto med för att handla lite mat. Snart ska jag även laga lite mat, chicken nuggets med ris. Mums .. !

loggo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0