Hemma

Nu är jag hemma igen :) Blev lite förvånad när jag kollade på klockan att den redan var 4 (när jag va inne i stan då) Slutade ju skolan vid 2 ^^ Men de gick bra idag, bussen hann jag med! :D Efter skolan följde jag med Sofia och Madde till stan en runda, sen skulle de bort till körskolan för att plugga och nån av dem hade nog en körtid med har jag för mig. Jag hittade lite kläder sen när de hade gått ^^ så köpte mig två lång linnen och en tröja :) Får se om det blir väder till att använda dem, de kanske inte blir så himmla kallr någon dag ^^

Sen stack jag bort till mat affären igen, hade glömt lite sen jag handlade igår. Sen hittade jag Sushi, tänkte testa det nu. Jag har ätit det innan men det var väldigt länge sedan, sen kommer jag inte riktigt ihåg hur det smakade ^^ Men hoppas det är gott! Måste göra klart en power point med, har redovisning i morgon, vill inte ..


loggo

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0