Farsdag!

Har varit borta hos min mormor och min morfar denna helgen, det var trevligt. Men det hade varit trevligare om jag inte hade haft några läxor ^^ Idag så är det farsdag som alla vet, tror jag :) och det blev tårta och lotter till pappa, han fick även en påse polly som han säkert öppnar ikväll ^^ han fick 4 triss lotter och min morfar fick 4 lotter och ingen av de vann något ! Att det ska vara så svart att få vinst på lotter, å då var det ju 8 lotter tillsammans och ingen vinst. Men han hade ju sin godispåse iallafall ;)

och nu sitter jag här med julmust och pepparkakor ^^ Fast det är köpta pepparkakor och jag tycker bättre om de hemmagjorda ;) Så dessa köper jag inte allt för ofta :)

loggo

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0